Kozmetika

Testovi učinkovitosti higijenskih proizvoda

Prihvaćanje i sklonosti važan su izvor informacija o proizvodu. Procjena karakteristika proizvoda od strane potencijalnog potrošača potvrdit će zadovoljava li proizvod njegove uvjete.

 

Tijekom testiranja procjenjujemo ljudske reakcije na učinkovitost proizvoda poput djelotvornosti uklanjanja mrlja ili jednostavnosti primjene. Pružamo analize jednog proizvoda, kao i usporedbe proizvoda s konkurentskim. Rezultati testova su uglavnom brojčane vrijednosti potkrijepljene statističkom analizom.

 

Naša opsežna baza potencijalnih ispitanika omogućuje nam širok izbor sudionika u ispitivanju, ovisno o učestalosti korištenja proizvoda, starosti, spolu, zanimanju ili socijalnim skupinama.

Naša moderna oprema omogućuje razne usluge u kontroliranim i standardiziranim uvjetima. Prednosti laboratorijskih uvjeta prilikom provođenja ispitivanja uključuju mogućnost praćenja uvjeta procjene koji se odnose na učestalost i trajanje primjene, standarde onečišćenja, kao i lokalne uvjete poput veličine, temperature i vlage u prostoriji.

 

Najčešće provođeni testovi:

 

  • Kućni test
  • Kućni test prema ECOLABEL metodi
  • Testovi učinkovitosti uklanjanja mrlja s osjetljivih materijala ili pamuka
  • Testovi učinkovitosti čuvanja boje tkanine
  • Testovi učinkovitosti sredstava za pranje posuđa