Auditi dobavljača
Djelotvorno praćenje i upravljanje dobavljačima omogućuju određivanje područja potencijalnog rizika. Tijekom audita potvrđuje se učinkovitost u ispunjenju očekivanja potrošača.
Auditi dobavljača najčešće se provode:
- kod odabira novog dobavljača
- kod periodičnih procjena dobavljača, kako bi se provjerilo ispunjava li očekivanja potrošača
- kod pogoršanja kvalitete usluge ili proizvoda, povećanog broja pritužbi itd.
Provodimo audite u trgovačkim lancima i lancima restorana, s ciljem provjere pridržavanja politike tvrtke ili s odabranim standardom sigurnosti. Nudimo i provođenje audita u distributivnim centrima.
Prednosti provođenja audita od strane nezavisne tvrtke:
- objektivna procjena dobavljača
- određivanje slabosti, područja koja je potrebno poboljšati
- potvrda pridržavanja pravnih standarda i standarda kvalitete
- nezavisnost i učinkovitost
- štednja vremena i truda zaposlenika
- poboljšanje sustava upravljanja dobavljača
Kvalificirano i iskusno auditorsko osoblje nudi provođenje revizija sukladno potrebama i zahtjevima klijenata.